20. aug. 2012

Ikea inspirerer på Grünerløkka. KOM!



En nye IKEA katalog er lansert. 
Utgaven 2012. 
Endelig. 
Vert å vente på!

En lykke. En tilfredstillelse!

I forbindelse med kataloglanseringen slår IKEA seg ned i Thorvald Meyersgate 72. 
En fasade er redesignet i sort og hvitt dyre mønster. 
Du kan ikke gå feil. 
Bak den spennende fasaden er det er mekka for den kreative. 

IKEAS tekstileri!
Et inspirasjonssenter. 
Et showroom utenom det vanlig. 
Et sted å slå deg løs. 
Et sted for å finne frem dine kreavtive evner. 
Et sted å nyte god energi, entusiasme og lade inspirasjonslageret!

Her vil det, 8 til 21 august, være kreative workshops og spennende foredrag på gang med kjente og ukjente
interiørfolk, formingslærere, designere og bloggere. 
Arne & Carlos, Finn Scholl, Cecilie Melli og NIB er noen av de som 
allerede har vært innom og inspirert!

Jeg skal ha et gjenbruks og redesign foredrag og workshop.
Kjører på med mitt motto: Ta det du har for handen og lag en skatt. 

Gi ting et nytt bruk. 
Et nytt utseende. 
Bruk det du allerede har. 
Eller pimp opp noe nytt. 
Kjør på! 

Søndag  19 aug. kl 13 
Mandag 20 aug kl 15

Påmelding og info finner du her

Håper vi ses!

Signe





Alle Bilder er lånt av IKEA. 

4 kommentarer:

  1. Det e så bra!
    Sku ønska eg hadde budd i Oslo egentlig :o)
    Eg var 2 dager på Ikea i Stavanger og tekstilerte da, det var gøy. Lykke te med din tekstilering.

    SvarSlett
  2. Ååå, det er så herlig!!
    Skulle egentlig vært med på tekstileriet og bloggtreffet i kveld, men desverre kom det ting i veien:(

    KOS dere, jeg gleder meg til oppdatering på forskjellige blogger:)

    SvarSlett
  3. Så kult! Lykke til!!
    (baklager dårlig med kommentering! Har vært litt travelt i det siste...)

    SvarSlett
  4. Hei! Så deg ogso men jeg viste ikke hvem du var:) Ha en fin mandagskveld. Klem

    SvarSlett

SUPERSTAS om du legger igjen en kommentar eller hilsen!